niedziela, 9 września 2012

Rozdział pierwszy :)

Była 9.00. Budzik wyrwał mnie ze snu.
Nie chętnie, ale wstałam. Poszłam do szafy i wzięłam to:
Poszłam do łazienki.
Umyłam zęby i uczesałam się.
Gdy już się ubrałam i umalowałam, zeszłam na dół.
Na stole w kuchni były naleśniki z owocami.
Moje ulubione śniadanie. Obok talerza leżała karteczka:
''Musiałem wcześniej wyjść, mama też.
Miałem jednak czas by zrobić twoje ulubione śniadanie. :)
 Smacznego! Tata''
Usiadłam na krześle i zaczęłam jeść. Mój młodszy brat zszedł i też zabrał się za jedzenie. Skończyłam jeść i schowałam naczynia do zmywarki. 
Ty: Wstawaj mały! Idziemy do przedszkola.
T.B.: Ok!
Doszliśmy już do przedszkola.
Pożegnałam się z młodszym bratem.
Były wakacje. W sumie nie miałam nic do roboty.
Wyciągnęłam telefon i wybrałam numer do Ginny.
Ty: Halo? Hej Ginny! Może wyskoczymy na kawę?
Ginny: Jasne! Czemu nie. Będę za 15 minut. Czekaj...Gdzie mam być?-Zaśmiała się Ginny.
Ty: Tam gdzie zawsze.
Ginny: Ok.
Rozłączyłam się.
Poszłam spokojnym krokiem do naszej ulubionej kawiarni.
Zamówiłam waniliowe cafe latte.
Ginny: Heeej!
Ty: Ginny!
Przytuliłyśmy się. Ginny zamówiła kawę i muffinkę.
G: Jak tam z Dominiciem?
T: Ostatnio rzadko się widujemy...
G: To zadzwoń do niego i się z nim umów.
T: No nie wiem...
G: No dzwoń.
Ginny przekonała mnie. Sięgnęłam po telefon i wybrałam numer swojego chłopaka.
T: Hej Dominic!
D: O hej, Aria. Właśnie chciałem do ciebie dzwonić.
T: Tak? A w jakiej sprawie?
D: Wiesz ostatnio rzadko się widujemy...Masz czas dzisiaj?
T: Tak.
D: A dasz się zaprosić na randkę?
T: Przemyślę taką opcję. O której będziesz?
D:18.00 może być?
T:Jasne! To do zobaczenia!
D: Pa, skarbie!
Uśmiechnęłam się sama do siebie. Pożegnałam się z Ginny i poszłam do domu. Nadal nikogo nie było.
Poszłam wziąć prysznic. Zaczęłam myśleć w co się ubrać.Wybrałam to:

Byłam już gotowa. Zeszłam na dół i włączyłam telewizję.
T: Nie to niemożliwe...
Łzy lały się z moich oczu. To po prostu niemożliwe...


To pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że się spodobał.
Zapraszam do komentowania :)







3 komentarze:

  1. Super ! Nie mogę się doczekać kolejnej notki !
    Obserwuję !
    Zapraszam na nowego blioga :d
    Spam : onedirectiontoniemojabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
  3. post jest mega, zapowiada się zaczypiście <333 pozdro
    anonimka

    OdpowiedzUsuń